در این پست میخواهیم به مطالبی در مورد فرنچ پرس بپردازیم:

فرنچ پرس چیست؟ فرنچ پرس یکی از کلاسیک‌ترین روش‌ها برای دم‌آوری قهوه است که با آن قهوه‌ای خوش‌عطر با طعم اصیل را تجربه می‌کنیم.
کار با فرنچ پرس بسیار ساده است و این نوع قهوه‌ساز از دو بخش اصلی اهرم فیلتر و مخزن تشکیل شده است. دلایل متعددی از جمله کیفیت بالای قهوه دم شده و همچنین تازه نگه‌داشتن عطر و طعم واقعی قهوه محبوبیت استفاده از فرنچ پرس را دو چندان کرده است. فرنچ پرس برای تهیه قهوه فرانسه کاربرد دارد، همچنین برای تهیه فوم شیر کاپوچینو هم می توان از فرنچ پرس استفاده کرد.به جز این موارد فرنچ پرس در آماده کردن کلدبرو، درست کردن انواع موکتل‌ها و همچنین هات چاکلت دارد. فرنچ پرس های فلزی معمولاً گرما را بیشتر از انواع شیشه ای در خودشان نگه می دارند، بنابراین اگر می خواهید در جایی از این لیوان ها استفاده کنید که سرد است، بهتر است انواع فلزی را خریداری کنید.برای خریداری این محصول میتوانید به ویلااستایل(vilastyle) صالح آباد یا بازار شوش مراجعه کنید.برای انواع فرنچ پرس با میرماگ(miirmug) در ارتباط باشید.

انواع فرنچ پرس های برقی برای افراد پرمشغله مناسب است زیرا به سرعت آب را گرم کرده و باعث دم کشیدن سریع تر قهوه و دمنوش می شود و بعد از آماده شدن هم می تواند تا مدت زمان طولانی تری گرم باقی بماند.فرنچ پرس دارای یک مخزن و یک اهرم است. هنگامی که می خواهید قهوه یا دمنوش دم کنید، کافی است اول فرنچ پرس را کمی گرم کنید، برای گرم کردن باید مقداری آب جوش داخل آن بریزید.

مواد مورد نیاز را داخل مخزن بریزید. به عنوان مثال می توانید از قهوه یا مقداری از برگ گیاهی که قرار است داخل آن دم کنید را تهیه کرده و داخل مخزن بریزید. در صورت استفاده از قهوه بهتر است از قهوه درشت استفاده کنید زیرا دانه های ریز به شدت پودر می شوند و وارد آب قهوه می شوند و مزه آن را بیش از حد تلخ می کنند.

بعد از اینکه مواد مورد نظر را داخل مخزن ریختید، آن را بالا می کشید و کمی صبر می کنید تا قهوه یا دمنوش شما دم بکشد. بعد دم کشیدن قهوه یا دمنوش اهرم را به پایین می دهید تا تفاله یا دانه های قهوه و گیاه به سمت کف لیوان بروند و شما بتوانید نوشیدنی خود را میل کنید.

معمولاً توصیه می شود که دانه های قهوه یا دمنوش را از داخل لیوان خالی نکنید زیرا هرچقدر مدت زمان بیشتری داخل لیوان باقی بماند، طعم بیشتری از آن وارد مایع نوشیدنی شما می شود.برای خرید این محصولات میتوانید به ویلااستایل مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *